Servicii clienţi


 

Despre comanda

Pe mobilena.ro dispare presiunea exercitata de vanzator, esti singurul care ia decizia de cumparare, avand la dispozitie optiunea de a compara oricate produse vrei, sub toate aspectele ( o poti accesa din pagina produsului dupa ce ai gasit un produs care te intereseaza, sau cu optiunea pozitionata vertical dreapta in pagina). Accesul la produs se face foarte simplu, poti ajunge la produsul dorit in doar cateva secunde, si poti alege dintr-o gama foarte larga de modele, toate avand in comun calitatea si cel mai bun pret. Accesul la produs se poate face in mai multe feluri: din meniul principal, unde mobilierul este asezat dupa functiunea sa: mobilier pentru living, sufragerie, dormitor, bucatarie, birou, etc., unde fiecare functiune are subcategoriile sale: mobilier clasic, modern, rustic, exclusiv, etc., iar pentru un acces mai rapid la produs in cadrul fiecarei subcategorii( clasic, rustic , modern) din cadrul fiecarei categorii, in partea din stanga a pagini, cu optiunea “Sorteaza dupa” poti ajunge direct la produsul care te intereseaza dupa anumite criterii precum , pret,( poti alege din mai multe clase de pret) sau subcategoriile: mobilier clasic, modern, sau rustic. In plus ai tot timpul la dispozitie optiune , unde dupa anumite cuvinte cheie, ex mobila classy, poti face o cautare in intregul site.

Termenul mediu si maxim de livrare este afisat la fiecare colectie sau produs.

Comenzile se primesc doar online. Pentru a afla detalii cum puteti comanda online accesati sectiunea Efectuarea comenzii, si a platii.

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Detalii suplimentare gasiti la sectiunea Detalii si Cost Transport.

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile si se face prin transport dedicat sau prin curier. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

In functie de produsele comandate, in procesul de comanda se afiseaza modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile. Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Anumite produse se pot plati doar prin ordin de plata. Mai multe detalii gasiti mai jos. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email Suport@Mobilena.ro. Comanda va fi livrata sau se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

OBSERVATIE:

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .

Sus in pagina

 

Termene de garantie

In selectia producatorilor de mobila cu care colaboram, criteriul comun a fost CALITATEA. Pentru ca ne dorim sa va bucati de produsele pe care le comercializam suntem bucurosi sa va anuntam ca toate produsele beneficiaza de garantie 24 luni din momentul cumpararii.

 

Efectuarea comenzii si a platii

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului  se poate estima din pragina produsului si este  afisat dupa ce produsele se adauga in cos, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Comenzile se pot face astfel:

1. Telefonic

Sunt necesare urmatoarele date:

Detalii de facturare: Nume, Prenume, Adresa de email, Telefon, Adresa de facturare. In cazul in care livrarea se face la o alta adresa decat cea de facturare sunt necesare: Adresa de livrare, Numele, Prenumele, Adresa de email, Telefonul – persoanei la care se face livrarea.

 

2. Prin email sau folosind formularul de la Contact

Comenzile se trimit pe adresa suport at Mobilena.ro . Pe comanda va rugam sa specificati denumirea exacta al produsului sau produselor dorite si eventualele detalii, in cazul in care sunt disponibile mai multe optiuni referitoare la un anumit produs - de ex: Fisaje, Stofe, etc.

Va rugam sa ne trimiteti si urmatoarele date: Nume, Prenume, Adresa de email, Telefon, Adresa de facturare. In cazul in care livrarea se face la o alta adresa decat cea de facturare va rugam sa ne trimiteti Adresa de livrare insotita de Nume, Prenume, Adresa de email si Telefon – ale persoanei la care se face livrarea.

In cel mai scurt timp veti primi un email cu numarul comenzii si confirmarea comenzii dumneavostra insotita de o factura proforma. Va rugam sa verificati corectitudinea datelor de pe factura proforma - informatii despre cumparator, informatii despre livrare, produsele comandate.

 

3.  Online  - cu butonul si urmand toti pasii din procesul de comanda. Procesul este descris mai jos.

Optiunile care te ajuta sa ajungi la produsul dorit sunt: , .

Cu optiunea Adauga la comparatie poti compara oricate produse vrei, sub toate aspectele, pe care o poti accesa astfel. In pagina produsului dupa ce ai gasit un produs care te intereseaza, il adaugi in lista de comparatii, repeti operatiunea cu produsele care te intereseaza, ulterior putand compara produsele care le-ai adaugat in lista de comparatii, cu optiunea pozitionata vertical dreapta in pagina).

In plus ai tot timpul la dispozitie optiune , unde dupa anumite cuvinte cheie, ex “ Living Amsterdam”, poti face o cautare in intregul site.

Daca sunt produse care iti plac dar momentan nu le poti cumpara, optiunile Adauga la favorite, Aboneaza-te la alerte de pret te vor ajuta sa ajungi ulterior la mobila pe care ti-o doresti in cel mai simplu mod posibil.

Optiunea Adauga la favorite este foarte utila daca ai in plan sa cumperi sau sa revezi ulterior un produs. Produsele pe care le adaugi la favorite apar pe site in partea din dreapta-sus (sub "cosul meu") la sectiunea PRODUSE FAVORITE . In acest fel poti ajunge la produsele dorite fara a fi necesara o noua cautare in site atunci cand te-ai hotarat sa le cumperi. Pentru avea acces la acesta optiune trebuie sa ai cont de utilizator pe site si sa fii logat in contul tau.

O alta optiune foarte folositoare, este Aboneaza-te la alerte de pret. Daca iti place foarte mult un produs, dar pretul acestuia nu se incadreaza in bugetul tau, lasa-ne sa aflam acest lucru folosind optiunea Aboneaza-te la alerte de pret. Daca ulterior produsul va beneficia de un pret redus, datorita unor promotii iti vom trimite un email in care te vom anunta de reducerea de pret. Pentru avea acces la acesta optiune trebuie sa ai cont de utilizator pe site.

Pasul 1. Alege produsul

Accesul la produs se face foarte simplu, poti ajunge la produsul dorit in doar cateva secunde, si poti alege dintr-o gama foarte larga de modele, toate avand in comun calitatea si cel mai bun pret. Accesul la produs se poate face in mai multe feluri:

Din meniul principal, unde mobilierul este asezat dupa functiunea sa: mobilier pentru living, sufragerie, dormitor, bucatarie, birou, etc., unde fiecare functiune are subcategoriile sale: mobilier clasic, modern, rustic, exclusiv, etc..

Meniul din stanga , va prezenta un set de filtre care au ca scop orientarea cat mai exacta catre produsul dorit. Cu ajutorul meniului, poti face selectia dupa criterii ca: pret (poti alege din mai multe clase de pret sau subcategorie ) sau stil (mobilier clasic, modern, sau rustic), obtinand o selectie mai restransa a produselor, in functie de ceea ce te intereseaza.

Termenul mediu si maxim de livrare este afisat la fiecare colectie sau produs.

Pasul 2. Adauga in cos

Verifica informatia prezentata impreuna cu facilitatile/serviciile disponibile pentru produsul selectat apoi acceseaza butonul pentru a merge mai departe . Poti comanda cate produse vrei din cadrul colectiilor prezentate, in cantitatea dorita, sau intreaga colectie.

Poti adauga si alte produse in comanda, accesand butonul prin care te intorci la vizualizarea produselor. Poti creste sau descreste numarul produselor existente in comanda schimband direct cantitatea si apoi accesand butonul . Actualizarea cantitatii se va face automat.

Poti folosi butonul pentru excluderea unor produse din lista. O ultima verificare inainte de a lansa comanda, apoi click pe butonul

Spre finalizarea comenzii

Pasul 3. Completeaza datele

3.1. Metoda de Checkout

Ai la dispozitie 2 modalitati de comanda:

- Cumpara ca oaspete

- Inregistreaza-te

Poti comanda ca si oaspete sau te poti inregistra pentru a-ti fi mai simplu cand ne vizitezi data viitoare. Daca iti faci cont ai 2 optiuni: "Persoana fizica" sau "Persoana juridica",

3.2. Informatii de facturare

Completeazi Infomatiile de facturare, unde ai optiune de livrare la adresa de facturare sau la o adresa diferita. Este important ca datele sa fie completate corect, pe baza acestora se completeaza factura si se realizeaza livrarea.

3.3. Informatii livrare

In cazul in care alegi livrare la o alta adresa decat adresa la care vei primi factura, trebuie sa completezi si adresa respectiva.

In cazul in care livrarea se face la adresa de facturare treci la pasul urmator cu optinea :

3.4. Metoda de livrare

In functie de produsele adaugate in cosul de cumparaturi se vor afisa optiunile disponibile pentru livrare.

Transport in sistem specializat - Curierat

- Transport Dedicat

- Fara livrare 

Modalitatile de mai sus difera in functie de produsele adaugate in cos. Anumite produse se pot livra doar prin transport dedicat, transportul prin curier nefind disponibil.

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport disponibila/aleasa, greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea Estimeaza Cost Transport si apare si in cosul de cumparaturi, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Pentru a determina costul transportului, stabiliti ce produse vreti sa cumparati, completati cantitatea dorita,folositi butonul de Estimare cost transport din pagina produsului sau  adaugati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului in cos cu butonul „Adauga in cos” iar in pagina care se va deschide, la sectiunea : “Estimeaza Cost Transport ”,click pe butonul “ESTIMARE”. In cazul metodei Curierat suma afisata nu include livrarea in zona 2 a curierului care se plateste suplimentar.

3.5. Metoda de plata 

Mai multe detalii gasiti mai jos la sectiunea Modalitatea de plata

Cu Optiunea Continua ajungi la ultimul pas:

3.6. Confirmarea Comenzii

Verificii corectitudinea informatiilor de pe comanda , Accepti Termenii si Conditiile generale de vanzare si cu optiunea finalizezi comanda.

Sus in pagina

 

Modalitatea de plata

Pretul

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport, greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea estimeaza Cost Transport si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului. In cazul produselor care se transporta prin Curierat in cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in locatiile, deservite in mod standard La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara,. Detalii si lista completa a locatiilor deservite fara taxa suplimentara, gasiti in sectiunea Detalii si Cost Transport


In functie de produsele comandate, in procesul de comanda s-au afisat modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile. Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Anumite produse se pot plati doar prin ordin de plata. Mai multe detalii gasiti mai jos. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email Suport@Mobilena.ro. Comanda va fi livrata sau se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

 

OBSERVATIE:

 

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .

 

Va rugam sa faceti plata pe baza facturii proforma de mai jos in contul bancar RO59INGB0000999901604520 deschis la Banca ING Bank Bucuresti prin ordin de plata.

Plata se poate face prin ORDIN DE PLATA prin orice banca, sau cu mandat postal prin Posta Romana.

 

Depunere numerar la ghiseele ING. Intrucat depunerile de numerar la ghiseele caseriilor ING Bank sunt taxate de catre banca suplimentar cu 0.5% din suma depusa, minim 15 lei, cu exceptia depunerilor mai mari de 5.000 lei (care sunt taxate cu 0.15%), acceptam depuneri la ghiseele caseriilor ING ca si modalitate de plata, DOAR daca se plateste suma reprezentand comisionul bancii in plus fata de suma de pe factura profoma. Va recomandam sa faceti plata prin ordin de plata prin intemediul bancii unde aveti un cont bancar.

Atentie: Pentru platile efectuate prin Posta Romana , aceasta percepe un comision procentual, care creste proportional cu valoarea platita, pe cand Ordinul de plata efectuat prin orice Banca are o valoare fixa de aproximativ 2 lei - depinde in functie de banca. Platile efectuate prin Posta Romana se vor procesa dupa efectuarea efectiva a viramentului bancar (intre 5 - 10 zile lucratoare de regula). La campul Detalii plata de pe ordinul de plata sau mandatul postal va rugam sa completati numarul facturii proforma - avans sau plata integrala, iar daca plata se face din contul altei persoane/societatii decat cea de pe comanda va rugam sa completati numele persoanei/societatii de pe comanda cu majuscule si apoi numarul facturii proforma - avans sau plata integrala. Comanda devine ferma si va fi procesata in momentul primirii de catre Mobilena.ro prin e-mail Suport@Mobilena.ro, a documentului de plata scanat (ordin de plata sau mandat postal) care confirma efectuarea platii, sau in anumite situatii in momentul in care s-a efectuat efectiv transferul bancar. Va rugam sa faceti plata pe baza facturii proforma in termen de maxim 5 zile lucratoare de la primirea ei, in caz contrar aceasta se anuleaza. Va rugam sa ne trimiteti documentul care atesta plata prin email pe Suport@Mobilena.ro dupa efectuarea platii.

In momentul livrarii produselor comandate, veti primi un email pentru a putea urmari si receptiona comanda. In cazul produselor care se realizeaza la comanda sau care nu sunt pe stoc in momentul comenzii, va vom anunta cand acestea sunt disponibile pentru livrare, cu o zi inainte de livrare.

 

Daca aveti intrebari despre modalitatea de plata, contactati-ne la Suport@Mobilena.ro  sau la telefon: 0735 - 652 887 Luni - Vineri, 9 - 17.

Sus in pagina

 

Livrare

In functie de produsele adaugate in cosul de cumparaturi se vor afisa optiunile disponibile pentru livrare.

- Transport prin curier - Curierat

- Transport Dedicat

- Fara livrare 

Modalitatile de mai sus difera in functie de produsele adaugate in cos. Anumite produse se pot livra doar prin transport dedicat, transportul prin curier nefind disponibil.

 

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori precum modalitatea de transport disponibila/aleasa, greutatea, volumul produselor comandate si locatia. Costul exact al transportului este afisat in pagina produsului cu optiunea Estimeaza Cost Transport si apare si in cosul de cumparaturi, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

 

Pentru a determina costul transportului, stabiliti ce produse vreti sa cumparati, completati cantitatea dorita,folositi butonul de Estimare cost transport din pagina produsului sau daca vreti sa comandati mai multe produse/colectii  adaugati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului in cos cu butonul „Adauga in cos” iar in pagina care se va deschide, la sectiunea : “Estimare Cost Transport”, introduceti judetul unde se vor livra produsele de mobila, si click pe butonul “ESTIMARE”. In cazul metodei Curierat suma afisata nu include livrarea in zona 2 a curierului care se plateste suplimentar. In cazul in care produsele se transporta prin Transport specializat, in anumite localitati care nu se afla pe rutele de transport comune, se pot aplica costuri suplimentare la tariful afisat. Acestea vor putea fi comunicate doar ulterior comenzii.

 

Transport prin curier - Curierat

Livrarea este nationala, fiind acoperite toate localitatile. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare si pe formularul de comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului. La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara de 1 lei / km + tva in cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in urmatoarele locatii. Detalii suplimentare gasiti la sectiunea Detalii si Cost Transport.

In momentul in care marfa a ajuns la destinatie veti fi contactat pentru a stabili detaliile legate de livrare. Este important ca datele legate de livrare, inclusiv numarul de telefon sa fie completate corect, pe baza acestora facandu-se livrarea. In cazul modalitati de livrare prin Curierat, din momentul in care marfa este disponibila pentru livrare, receptia marfii trebuie facuta in maxim 5 zile lucratoare.

Receptia marfii se va face tiinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii, asa cum apar si in Termenii si Conditiile Generale de Vanzare:

 

 

Transport Dedicat 

Servicul de transport se face printr-un transport dedicat care reduce la minim riscul unor posibile deteriorari. Transportul dedicat nu permite incasarea ramburs a sumei de plata.

Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii emis de catre transportator (AWB) si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

10.3.2 . Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, produsele de mobilier nu trebuie receptionate, cu mentionarea motivatiei pe documentul de insotire a marfii, prezentat de catre reprezentatul companiei care face livrarea. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care Cumparatorul face receptia marfii livrata in ambalaj evident deteriorat, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;

10.3.3. Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.

10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, mobilena.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. Mobilena.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.

10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelarea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.

10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea ambalajului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii.

Sus in pagina

 

Securitatea datelor si Confidentialitate - Politica de cookie-uri

Respectam cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale clientilor catre terti si sa le folosim exclusiv in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii si a facturii) si pentru informari comerciale cu privire la Mall-ul Mobilena.ro
Nu încurajam SPAM-ul, nu furnizam adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu comercializam, nu oferim, nu facem schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulgam adresa dumneavoastrã de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.


Mobilena.ro este autorizata de AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL(A.N.S.P.D.C.P.)- www.dataprotection.ro  in vederea prelucrarii datelor cu caracter personal.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, noi, mobilena.ro ne asumam obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, si in cazul in care se doreste de catre dvs., eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.
Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces si de interventie asupra datelor si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.

 

Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental Sara Trading SRL (Operator al Mobilena.ro), prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadru legal il reprezinta transparenta, am pregatit acest document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicatiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem si cum ne puteti contacta

Sara Trading SRL este denumirea comerciala a societatii Sara Trading SRL SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Str. Vanatorului 23/4,
Cluj-Napoca, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/1784/2008, cod unic de inregistrare fiscala RO23745676. (in continuare “Sara Trading SRL” sau “noi”). In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.:

  • Nume și prenume
  • E-mail
  • Număr de telefon
  • Detalii de facturare și plată

Intrucat suntem intotdeauna deschisi sa aflam opiniile dumneavoastra, precum si sa va furnizam orice informatii suplimentare de care ati putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, va incurajam sa contactati Sara Trading SRL SRL la adresa de email suport@mobilena.ro

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs astfel:

  • Cand va creati un cont Mobilena.ro, ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele;
  • In cadrul paginii dvs personale (Contul meu) din platforma Mobilena.ro aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: numar telefon mobil, numar telefon fix, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;
  • Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web si in aplicatia smartphone putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform “Politicii de cookie-uri”.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au Implinit varsta de 16 ani.

De ce avem nevoie de ele

Avem nevoie de datele dvs personale pentru a vă oferi următoarele servicii:

Comenzi Mobilena.ro

  • Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate
  • E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă confirma comanda și pentru a vă informa despre stadiul comenzii dvs
  • Număr de telefon – vă vom contacta dacă apar probleme la livrarea produselor dvs
  • Adresa de livrare – avem nevoie de aceste date pentru livrarea produselor comandate
  • Adresa de facturare – avem nevoie de aceste date pentru a vă emite factura

Suport Mobilena.ro

  • Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă identifica
  • E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a comunica cu dumneavoastră pentru a vă rezolva problema
  • Număr de telefon – vă vom contacta pentru a grăbi rezolvarea unei probleme; comunicarea va fi înregistrată pentru a documenta problema dvs și rezolvarea ei
  • Detalii IP & sesiune pe Mobilena.ro – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea răspunde la întrebări aflând ce pagini ați vizitat în cadrul sesiunii pe Mobilena.ro

Funcționarea site-ului Mobilena.ro

  • Adresă IP – filtrarea și detectarea atacurilor din internet
  • Informații cont Mobilena.ro – informațiile dvs vor fi păstrate în CRM-ul intern pentru a permite vânzătorilor noștri și site-ului Mobilena.ro să vă ofere o experiență personalizată

Cu consimțământul dumneavoastră, am dori să prelucrăm și următoarele date cu caracter personal

Newsletter Mobilena.ro

  • Nume și prenume – avem nevoie de aceste informații pentru a vă comunica într-un mod mai personal.
  • E-mail – avem nevoie de aceste informații pentru a putea trimite newsletter-ul.

Comportament online

  • Datele dvs personale pentru istoria navigării sunt transmise partenerilor noștri descriși în politica de cookies. Vă rugăm consultați descrierea acestor parteneri în această pagina Politica de cookies

Scopul

Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei Sara Trading SRL situată în România. Găzduirea și stocarea datelor dumneavoastră are loc pe servere dedicate, localizate in Romania. Datele dvs personale pentru newsletter vor fi încărcate în Mailchimp care va acționa ca împuternicit pentru Sara Trading SRL. Procesatorii operează livrarea newsletter-ului nostru. Politica lor de confidentialitate poate fi consultata la  Mailchimp.

Care sunt temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor Sara Trading SRL in beneficiul dvs

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

  •    Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Mobilena.ro;
  •    Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  •    Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
  •    Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  •    Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;
  •    Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la Intrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile si serviciile Mobilena.ro.

Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Sara Trading SRL si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.

  1. Pentru Imbunatatirea serviciilor noastre

Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs de Cumpararor, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.

Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate.

  1. Pentru marketing

Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web si in aplicatia smartphone. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs de cumparator (de ex. produsele vizualizate / adaugate in wishlist / achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs, si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs si nu va  afecteaza similar Intr-o masura semnificativa.

In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:

  • Modificarea setarilor din contul de client in sectiunea “Preferinte”;
  • Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi;
  • sau prin contactarea Sara Trading SRL folosind detaliile de contact descrise mai sus.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca  drepturile si libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.

  1. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:

  • Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei Mobilena.ro fata de atacuri cibernetice:
  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dvs cu caracter personal cat timp aveti un cont In platforma Mobilena.ro. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului, si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior Inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs urmatoarelor categorii de destinatari:

  • societatilor din cadrul aceluiasi grup de societati ca Sara Trading SRL;
  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plata/bancare;
  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
  • furnizorilor de servicii de cercetare de piata;
  • societatilor de asigurare;
  • furnizorilor de servicii IT;
  • altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul In care ne revine o obligatie legala, sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte Incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dvs cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dvs cu caracter personal unor entitati localizate In Uniunea Europeana sau in afara Uniunii, inclusiv In tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protectie a datelor cu caracter personal.

Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii si alte parti terte vor fi Intotdeauna protejate prin angajamente contractuale si, dupa caz, prin alte garantii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confidentialitate pentru protectia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Ne puteti contacta oricand, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informatii despre tarile in care transferam datele dvs, precum si garantiile pe care le-am pus in aplicare cu privire la aceste transferuri.

Cum protejam securitatea datelor dvs cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.

Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati PayU. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, In general, sau prin intermendiul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute şi utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate.

Luam In serios confidentialitatea tuturor Inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs cu privire la astfel de Inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului Mobilena.ro. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii.

Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dvs. de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante.  Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns.

Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem In termen de maximum doua luni. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile tertelor parti.

Nu trebuie sa respectam o cerere In cazul In care ar afecta In mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Care sunt drepturile dvs

Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor.

Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactati la suportt@mobilena.ro.

Dacă doriți să inaintati o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail suport@mobilena.ro Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a soluționa problema ridicată.

 

Accesul  

Puteti sa ne cereti:    

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam In strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., In masura In care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

Rectificarea

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil sa Incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Stergerea datelor    

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai In cazul In care:  

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant); sau
  • dati curs unui drept legal de a va opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligatie legala In acest sens.   

Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal In cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:   

  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept In instanta.      

Exista anumite alte circumstante In care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante In care v-am putea refuza aceasta solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul Mobilena.ro si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la Mobilena.ro, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar Sara Trading SRL va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului Mobilena.ro, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restrictionarea prelucrarii datelor  

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul In care:    

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept In instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este In desfasurare.   

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal In urma unei solicitari de restrictionare, In cazul in care:  

  • avem consimtamantul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta; sau
  • pentru a proteja drepturile Sara Trading SRL sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor    

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal Intr-un format structurat, utilizat In mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar In fiecare caz numai daca:    

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe Incheierea sau executarea unui contract cu dvs; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opozitia    

Va puteti opune In orice moment, din motive legate de situatia particulara In care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal In temeiul interesului nostru legitim, In cazul In care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes.

De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom Inceta In cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

Luarea de decizii automate  

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:  

  •  produce efecte juridice cu privire la dvs; sau
  •  va afecteaza in alt mod similar si Intr-o masura semnificativa.

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:     

  • ne este necesara pentru a Incheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs; sau
  • se bazeaza pe consimtamantul dvs explicit.

Plangeri    

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.  

 

Politica de utilizare Cookie-uri pe Mobilena.ro



Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumpărături”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Mobilena.ro pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de Mobilena.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Mobilena.ro foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

O vizita pe Mobilena.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale Mobilena.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:

  • Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.
  • Acces adaptat pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.
  • Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode, functii de safe search).
  • Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.



Securitate si probleme legate de confidentialitate Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:

  • Particularizeze setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
  • Seteze termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelor personale de acces.
  • Ia in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
  • Instaleze si sa actualizeze constant aplicatii antispyware.



Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

 

 

Sus in pagina

 

Intrebari frecvente


Unde putem sa vedem mobila expusa, expuneti mobila in magazine?

Mobilena comercializeaza produsele exclusiv online. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin  magazine unde sa expunem produsele.

 Mobilena este un sistem inovator de distributie a mobilierului care garanteaza cel mai mic pret si distributie nationala.  Mai multe detalii gasiti la sectiunea Cum functioneaza Mobilena din homepage sub sliderul cu poze. Mobilena comercializeaza produse de mobila si mobilier doar online, neavand showroom fizic pentru expunerea mobilei. Mobila se poate vedea doar pe situl Mobilena.ro in pozele afisate in pagina fiecarei colectii sau articol de mobila, unde exista si posibilitatea de a face zoom pe poza. Mai mult, la unele colectii exista poze de rezolutie mare ale detaliilor, ceea ce permite vizualizarea foarte clara a finisajelor si culorilor.  

Aici gasiti mai multe detalii despre - Cum functioneaza Mobilena

Mobila poate fi vazuta si daca se comanda doar o componenta a programului/colectiei urmand ca restul reperelor sa fie comandate ulterior primei comenzi. Spre exemplu la un dormitor se poate comanda doar o noptiera si ulterior daca se doreste si restul reperelor.

Sunteti producatori sau comercianti?

Toate produsele sunt realizate  in Romania pentru Mobilena si se comercializeaza sub brandul Mobilena cu exceptia anumitor canapele. Mobilena este un sistem inovator de distributie a mobilierului care garanteaza cel mai mic pret si distributie nationala.  Mai multe detalii gasiti la sectiunea Cum functioneaza Mobilena din homepage sub sliderul cu poze

Ma intereseaza Dormitorul…x... voi sunteti fabrica?

Produsele sunt realizate in Romania pentru Mobilena de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele.

Vreau sa vad produsele inainte sa platesc

Se permite deschiderea coletelor inainte de plata rambursului in cazul comenzilor transportate prin curier. Pe awb la Observatii apare Deschidere colet. Nu toate produsele se transporta prin curier, in functie de cosul de cumparaturi, optiunile pentru transport difera.

Cine il produce ? Unde e facut?

Produsele sunt realizate in Romania  pentru Mobilena de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele. Toate fabricile au implementate standarde de calitate. Nu va putem da mai multe detalii cu privire la fabricile cu care lucram.

De unde sunteti? Buna ziua. Va sun din .....  dumneavoastra unde sunteti. Unde aveti showroom ? Am vrea sa cumparam 2 dormitoare si vrem sa le vedem inainte. 

Firma este inregistrata in cluj-Napoca dar mobila se livreaza de la depozite din toata tara in functie de produse/colectii si se livreaza in toata tara. 

Credeam ca sunteti in Bucuresti, unde pot sa vad mobila?

Nu expunem mobila in magazine. Expunerea mobilierului in magazine inseamna costuri suplimentare intre 30-50 %  cauzate de: Depozitare,  stocuri, inchirierea spatiului, cheltuieli curente de intretinere a spatiului si depozitului, plati salarii personal depozit  si showroom. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin magazine unde sa expunem produsele, produsele sunt disponibile exclusiv online.

In cazul in care doriti sa cumparati mai mute corpuri dintr-o colectie sau un set complet, si daca doriti sa vedeti mobila inainte de o cumpara, puteti sa comandat cel mai mai mic corp din cadrul colectiei, si aveti 10 zile in care puteti sa il trimiteti inapoi daca nu va place, urmand sa vi se returneze contravaloarea mai putin cheltuielile de transport.

Atentie - daca corpul se livreaza demontat, trebuie trimis in starea initiala in care s-a primit - nu se poate monta si apoi demonta pentru al retrimite. Trebuie pastrat ambalajul original si folosit acest ambalaj cand se returneaza ( de retinut - asta nu e valabil la mobilierul realizat la comanda. Nu se pot returna -  scaune, canapele - produse personalizae - tapiteria si/sau finisajul la lemn este aleasa de client si produsele care se aduc din import. La produsele care se produc dupa ce exista comanda, timpul de asteptare se va dubla  fiindca intai se va produce prima piesa aleasa ca si test apoi urmatoarele piese.

 Preturile includ TVA? Dar pretul transportului, este inclus in pret?

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Pentru a determina costul transportului, in pagina produsului, selectati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului  in configuratia dorita, in cazul unui set de mobilier - Dormitor, sufragerie, mobila de zi.living, si apoi apasati butonul Estimeaza Cost Transport -> Include Produsele adaugate deja in Cos - Da sau Nu, dupa caz  - > Afla o estimare a costului. Daca va interseaza costul de transport pentru mai multe produse sau seturi de mobilier, adaugati produsele care va intereseaza in cos si apoi la ultimul produs sau set de mobilier, fara a-l adauga in cos, apasati butonul Estimeaza Cost Transport si selectati optiunea - Include Produsele adaugate deja in Cos - Da , - Afla o estimare a costului

In cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in lista cu locatii din zona standard, fara taxe suplimentare a firmei de transport - detalii gasiti in sectiunea Detalii si cost Transport. La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara pe kilomentru, (pentru distanta intre cea mai apropiata localitate din lista: Detalii si cost Transport si localitatea de livrare) 

 

Am vazut un dormitor/sufragerie/living la voi pe site si vrem sa il cumparam/ am vrea mai multe detalii.

Pentru a va putea da detalii trebuie sa stim cum se numeste programul/colectia. Comanda se face exclusiv online, va putem ajuta in procesul de comanda, daca nu descurcati, dar veti avea nevoie de o adresa de email.

Mobila este din lemn masiv?

La fiecare colectie apar informatii detaliate cu privire la materialele folosite, constructie, etc.  Acestea difera in functie de fiecare program de mobilier, cea mai mare parte sunt o combinatie de lemn masiv cu panouri furniruite.

 Va rog sa imi spuneti dimensiunile la produsul x, nu le gasesc pe site.

Dimensiunile la toate produsele apar in pagina produsului la sectiunea Dimensiuni sai mai multe informatii subcategoria Dimensiuni sau la schite ( apar sub poza principala ), putin mai jos in pagina produsului.

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alte dimensiuni.

Toate colectiile cu exceptia catorva biblioteci si anumite bucatarii si cateva dormitoare sunt produse  care se realizeaza EXCLUSIV pe dimensiunile standard. Procesul de productie nu permite nici cea mai mica modificare. Produsele care se pot face si pe alte dimensiuni au aceasta informatie in pagina produsului in descriere sau la sectiunea Dimensuni, putin mai jos in pagina produsului. 

Am un dormitor de 350 pe 250 si vreau sa iau o mobila de dormitor adaptata spatiului.

Va rugam sa va uitati la dimensiuni pe site. Fiecare produs are sectiunea dimensiuni si mai multe detalii sau schite ( la poze) unde se pot vedea dimensiunile. Nu realizam mobila pe alte dimensiuni decat daca este vorba despre anumite piese si se face o amanajare completa de la Mobilena * cel putin 4 camere. Toate colectiile cu exceptia catorva biblioteci si bucatarii si cateva dormitoare sunt produse  care se realizeaza EXCLUSIV pe dimensiunile standard. Procesul de productie nu permite nici cea mai mica modificare. Produsele care se pot face si pe alte dimensiuni au aceasta informatie in pagina produsului in descriere sau la sectiunea Dimensuni, putin mai jos in pagina produsului. 

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alta culoare.

Anumite colectii se pot face pe alte culori/finisaje. Intotdeauna la acel program aceasta informatie, apare in  descriere iar poze cu finisajele/ culorile disponibile apar in sliderul de sub poza principala. Nu se poate face in alte culori, daca nu apare aceasta informatie, sau in alte finisaje decat cele care apar in pagina produsului.

Aveti pe stoc sufrageria/dormitorul x? In ce termen se poate livra?

In pagina fiecarui produs gasiti sectiunea Disponibilitatea unde apar informatii generale legat de disponibilitate. Produsele se impart in 2 categorii

1. Produse care de regula sunt in stoc. In pagina produsului gasiti acesta formulare:

Daca sunt In Stoc - livare in 1 - 3 zile.
Daca nu sunt pe stoc - Se livreaza in maxim 30-45 de zile.
ATENTIE Nu putem oferi informatii legat de disponibilitatea produselor telefonic. Pentru a afla termenul de livrare exact exista 2 optiuni:
- Faceti o comanda. Ulterior comenzii va vom informa daca produsele sunt pe stoc. Daca nu sunt in stoc va vom oferi si termenul estimativ cand produsele reintra in stoc. Puteti anula comanda printr-un reply la email, daca termenul oferit nu este pe placul dumneavoastra.
- Ne scrieti de pe formularul de contact sau ne trimiteti un email pe suport at mobilena punct ro cu denumirea exacta a produselor, asa cum apare pe site. Daca vreti sa afalati disponibilitatea la mai multe produse pentru usurinta va recomandam sa adaugati produsele in cosul de cumparaturi si apoi copiati si inserati continutul cosului in emailul pe care il tirmiteti catre noi.

2. Produse care se fac doar la comanda.  In pagina produsului gasiti acesta formulare:

La comanda. Termen de executie 30 - 45 de zile, ocazional 60 de zile, dar va informam in acest caz. Aceste produse nu sunt pe stoc, decat ca si exceptii in foarte rare cazuri. Se executa doar la comanda

Ce garantie am ca primesc mobila, daca o platesc inainte ? Sau sa ajunge mobila comandata si descrisa pe site si nu altceva?

O comanda ferma ( achitata - integral sau partial )   reprezinta un contract prin care noi ne asumam sa livram mobila asa cum apare pe site. Comanda si dovada platii sunt documentele cu care puteti dovedi ca ati comandat si platit si va puteti adresa autoritatilor.

Exista si produse care se pot plati ramburs. Daca am intentiona sa nu livram produsele credeti ca am permite plata ramburs la anumite produse?

Explicatii suplimentare  (In functie de modalitatea de transport si daca produsele se fac la comanda  produsele se impart in 2 categorii, cu plata in avans si cu plata ramburs la livrare.)  Produsele care se executa la comanda si cele care se trimit prin Transport Dedicat se pot plati doar prin Ordin de plata.

Recomandarea noastra este ca daca nu aveti incredere sau aveti suspiciuni sa nu comandati.

Daca mobila ajunge deteriorata?

Va recomandam sa tineti seama si sa aplicati recomandarile de mai jos pentru a putea sa rezolvam reclamatii de mobila livrata deteriorata, dipe timpul transportului.

IMPORTANT - Inainte de a semna de primire este obligatoriu sa verificati continutul fiecarui colet in parte chiar daca ambalajul este in stare buna. In cazul in care mobila a ajuns deteriorata trebuie facut un proces verbal in prezenta transportatorului, semnat de ambele parti. In caz contrar, cheltuielile de reparatie si transport in vederea reparatiei, vor fi suportate de catre dumneavoastra. Odata ce ati semnat de primire, acceptati ca mobila a fost livrata in stare buna. Mai jos gasiti mai multe detalii.

Conform Termeni si Conditii generale de vanzare trebuie sa retineti si sa aplicati urmatoarele: 

10.3 Receptia marfii

Receptia marfii se va face tinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii detinut de catre transportator (AWB - pentru curierat sau aviz de insotire a marfii pentru transport dedicat)  si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

10.3.2 . Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, se va face in Proces Verbal impreuna cu transportatorul sau curierul. Nu veti semna ca mobila este ambala necorespunzator, daca aceasta varianta va fi prezentata de catre curier. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care nu se ca intomi Proces Verbal de Constatare, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;

10.3.3.  Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.

10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, Mobilena.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. Mobilena.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.

10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelearea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.

10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea amabaljului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii.

Cum se comanda? 

Selectati produsele pe care vreti sa le cumparati si le adaugati in cos. Dupa ce ati adaugat in cos toate produsele dorite, apasati Plateste si urmati instructiunile de pe ecran. Va fi necesar sa creati un cont daca deja nu aveti unul creat.

Cum se plateste ?

In functie de produsele comandate, in procesul de comanda s-au afisat modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile.

Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata.

Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, se pot plati integral sau cu avans de 50% din suma totala de plata, prin Ordin de plata, daca suma de plata depaseste valoarea de 3500 lei. Daca se achita 50% diferenta de 50% se achita inainte ca produsele sa fie livrate. Daca suma de plata este sub valoarea de 3500 lei produsele se platesc integral in avans. Plata se face cu ordin de plata prin banca in maxim 5 zile de la data comenzii. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email Suport@Mobilena.ro. Comanda se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

OBSERVATIE:

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .


TRANSPORT

Ce inseamna Transport Dedicat/Specializat , dar Transport dedicat cu plata la Livrare?

In functie de produsele din cos vi se afiseaza optiunea sau optiunile pentru transport. Transport dedicat inseamna ca vom contracta un trasportator sa transporte mobila dvs. Acel transportator nu incaseaza rambursuri pentru noi, din acest motiv plata ramburs la livrare nu este disponibila. Daca livrarea se face prin Transport Dedicat inclusuiv prin compania Englmayer, soferul NU are obligatia de a va ajuta la transportul produselor in locuinta, doar la descarcarea in conditii de siguranta a acestora. De aceea trebuie sa gasiti o solutie pentru manipularea produselor pana in locuinta.

Transport Dedicat cu plata la livrare inseamna ca veti plati costul transportului la livrare. Va vom anunta costul transportului dupa ce vom contracta transport pe ruta dumneavoastra.

Transport prin Curier - cum se face, include manipularea produselor?

Este obligatia curierului sa trimita numarul necesar de oameni care sa faca livrarea in conditii de siguranta a produselor pana la usa. Daca va este refuzat acest drept va rugam sa le spuneti ca este obligatia lor sa livreze mobila pana la usa, conform contractului. Pretul pe care l-ati platit include transportul pana la usa.

Eu locuiesc in orasul X, cat costa transportul pana aici?

Pretul transportului se calculeaza in functie de produsele dorite, greutate si volum, locatie, modalitatea de transport disponibila pentru produsele dorite - curier sau transport specializat. In pagina produsului apare butonul  Estimare Cost transport unde puteti afla costul trasnportului dupa ce selectati produsele dorite.  In cazul in care produsele se transporta prin Transport specializat, in anumite localitati care nu se afla pe rutele de transport comune, se pot aplica costuri suplimentare la tariful afisat. Acestea vor putea fi comunicate doar ulterior comenzii.

 

 

Imi oferiti transportul gratis?

Transportul este contra cost si depinde de produsele dorite. Exista optiune de estimare a costului din pagina produsului. Costul creste la adaugarea produselor, adica daca comanzi o comoda pretul este altul decat daca comanzi un dormitor.


Produsele sunt montate?

Depinde de produse, o parte se livreaza montate iar restul  demontate. Aceste datalii apar in pagina produsului la sectiunea Detalii Livrare



Asigurati montajul?

Nu se asigura montajul doar transportul pana in fata usi pentru produsele care se transport prin curierat repectiv transport la bordura, adica pana in fata casei/blocului pentru produsele livrate prin Transport Dedicat.

Pentru produsele cu livrare in Bucuresti se poate oferi si servicul de livrare in locuinta . In acest caz  comanda se face fara transport, dupa ce se face comanda si plata veti primi  adresa de unde se pot ridica produsele si contactul firmei de transport.  Negocierea se face de client cu firma de transport, putem sa ii recomandam doar pentru transport nu si pentru montaj. Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea montajului. Pret estimativ un dormitor, doar transport 200 lei - pret fara tva. O sa va trimitem contactul firmei care poate asigura transport pentru Bucuresti si imprejurimi. Pentru livrari in tara nu prea mai e rentabil.

Ma intereseaza un mobilier de birou si as vrea sa vina cineva de la dvs. sa ia masurile pentru ca nu se poate face comanda asa, pe internet.

Produselor sunt realizate in serie, cu cateva exceptii precum unele bucatarii si biblioteci. Nu facem masuratorii ale spatiului si nici mobilier la comanda decat daca se respecta conditiile legate de comanda minima. 

Aici modaliatea de lucru este ca dumneavoastra sa ne trimiteti RLV-ul camerei sau o schita a camerei si daca aveti, schite cu produsele, sau sa ne spuneti ce corpuri doriti, iar pe baza indicatiilor dvs. se va face o schita si o propunere de mobilare.

Oameni care sa mearga sa realizeze masuratori  - ar fi bine sa evitam acesta situatie pentru ca deplasarea se face cu anumite costuri, deloc de nelijat, transport, timp. Daca este inevitabil, acesta pas se va face dupa estimarea si plata costurilor legate de deplasare.

 

Cum putem cumpara mobila? Se livreaza mobila in localitatea in care locuiesc eu?

Produsele se pot cumpara online. Modalitatea de comanda online este foarte rapida si simpla, dureaza maxim 5 minute, si asta datorita colectarii datelor de facturare si livrare si este descrisa detaliat la sectiunea Efectuarea comenzii Livrarea articolelor de mobila este nationala. Asadar livrarea se poate face in orice localitate accesibila rutier din tara.


Comercializati si mobila la comanda pentru locuinte sau mobilier pentru proiecte speciale si mobilier pentru hotel, restaurant si cafenele?

Da, comercializam si mobila si mobilier executat la comanda dupa specificatiile clientului, dar este necesara o comanda minima, de obicei mobilarea intregii locuinte. Pentru mobilarea unei case cu mobila la comanda luati in considerare pretul mai ridicat al mobiliei executate la comanda comparativ cu mobila in serie.

 

Termeni si conditii de utilizare

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii.

Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.

Imaginile produselor de pe magazin sunt cu titlu de prezentare. Acestea pot diferi fata de produsul ce-l prezinta, in functie de rezolutia ecranului respectiv setarile monitorului.

Serviciul nostru include comunicari cu caracter administrativ si comercial,(daca este acceptat de catre cumparator) care va vor fi trimise in momentul in care decideti sa va inregistrati ca utilizator.

Sunteti de acord si acceptati ca, fara nici o notificare prealabila, putem sterge sau adauga orice informatie pe site, intrerupe orice activitate pe site sau arhiva din continutul sitelui, iar in cazul in care se fac referiri la alte site-uri nu garantam si/sau confirmam sub nici o forma tipul de informatie pe care il veti gasi pe aceste site-uri. Ramane la aprecierea dumneavoastra daca vizitati sau nu aceste site-uri sau luati sau nu in considerare informatia gasita acolo.

Obligatiile dumneavoastra de inregistrare
In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.
In situatia in care consideram, ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.

Securitatea Datelor Personale
Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc.
Ne obligam sa nu facem publice sau sa nu vindem bazele de date continand informatii referitoare la datele personale ale clientilor nostri.

Inregistrarea ca membru, parola si comportamentul ca membru
Prin inregistrarea ca membru veti fi solicitat sa va alegeti un nume de utilizator (adresa de e-mail) si o parola. Sunteti responsabil(a) de pastrarea in siguranta a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfasurata sub numele dumneavoastra de utilizator fiind integral responsabilitatea dumneavoastra.
Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.
Sunteti pe deplin in cunostinta de cauza ca orice informatie, date, text, fotografii, grafica etc continute in acest site sunt responsabilitatea acelei persoane/entitati de la care provine. In aceste conditii nu putem sub nici o forma, direct sau indirect, fi facuti responsabili pentru continutul site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la, informatii trunchiate, incomplete sau gresite sau pentru orice consecinte ale utilizarii acestora.

Publicitate si legaturi cu alte site-uri
Sunteti de acord cu urmatoarele : operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, participari la concursuri, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare/etc. care pot aparea intre dumneavoastra si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul nostru.
Operatorii, administratorii si/sau proprietarii acestuia nu pot fi facuti nici material nici sub alta forma, direct sau indirect, responsabili pentru cele mai sus mentionate.

Copyright
Intregul continut al site-ului - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea Sara Trading SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei Sara Trading SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Dumneavoastra, ca utilizator sunteti pe deplin acord cu cele de mai sus.

Promotii si concursuri
Stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.
Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

Limitare de responsabilitate
Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.

Nu vom fi responsabili in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii neconforme continute de acest site.
De asemenea, nu vom fi raspunzatori pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site, orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi.

Informatiile pot fi reproduse prin tiparire numai pentru uz personal.
Informatiile nu pot fi reproduse, distribuite sau transmise altei persoane sau incorporate in orice fel intr-un alt document sau material fara permisiunea prealabila scrisa a autorilor lor.

Dispute si Conflicte
Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice încercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut între companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Accepati si intelegeti in mod expres ca:
Nu oferim nici un fel de garantie, directa sau indirecta ca: serviciul va fi potrivit cerintelor dumneavoastra; serviciu va fi neintrerupt, sigur si fara erori de orice fel; calitatea informatiilor, datelor, imaginilor, produselor obtinute prin intermediul serviciului va corespunde cerintelor si asteptarilor dumneavoastra; serviciul poate fi intrerupt in orice moment fara nici o notificare prealabila si fara nici un fel de pretentie de orice fel din partea dumneavoastra; prin intermediul serviciului nu se ofera nici un fel de garantie sau certitudine, altele decat cele in mod express specificate in aceste conditii de oferire a serviciului; sunteti direct si deplin responsabili pentru orice activitate si/sau continutul oricarei date, informatii, imagini, text, inregistrari audio sau video, sau a oricarei alte contributii pe care o faceti si/sau o transmiteti, in conditiile prezentelor conditii ale serviciului. Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile legii. Nu suntem responsabili si nu putem fi facuti responsabili in nici un fel, direct sau indirect, pentru orice paguba si/sau problema directa sau indirecta, de orice natura ca urmare a folosirii serviciului.