F.A.Q.

Intrebari frecvente Clienti
Cum pot lua legătura cu serviciul de asistență clienți?

Ne poți contacta telefonic la 0771 580 726 (apel gratuit), prin email la admin@mobilena.ro sau prin formularul de contact de pe site.

Ce tipuri de mobilă din lemn masiv oferă Mobilena.ro?

Mobilena.ro oferă mobilier din lemn masiv pentru sufragerie, dormitor, bucătărie, birou, baie, copii și living – direct de la producători români.

Care sunt opțiunile de livrare disponibile?

Oferim livrare în toată România, iar detaliile și costurile de transport sunt disponibile în secțiunea „Detalii și Cost Transport”.

Pot comanda mobilier personalizat pe Mobilena.ro?

Da, Mobilena colaborează direct cu producători locali, permițând personalizarea mobilei în funcție de cerințele tale.

Mobilena.ro oferă reduceri sau promoții?

Da, avem reduceri exclusive, oferte „Hot Deals” și un cupon de reducere de 10% pentru cei care se abonează la newsletterul nostru.

Unde putem sa vedem mobila expusa, expuneti mobila in magazine?

Mobilena comercializeaza produsele exclusiv online. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin  magazine unde sa expunem produsele.

 Mobilena este un sistem inovator de distributie a mobilierului care garanteaza cel mai mic pret si distributie nationala.  Mai multe detalii gasiti la sectiunea Cum functioneaza Mobilena din homepage sub sliderul cu poze. Mobilena comercializeaza produse de mobila si mobilier doar online, neavand showroom fizic pentru expunerea mobilei. Mobila se poate vedea doar pe situl Mobilena.ro in pozele afisate in pagina fiecarei colectii sau articol de mobila, unde exista si posibilitatea de a face zoom pe poza. Mai mult, la unele colectii exista poze de rezolutie mare ale detaliilor, ceea ce permite vizualizarea foarte clara a finisajelor si culorilor.  

Mobila poate fi vazuta si daca se comanda doar o componenta a programului/colectiei urmand ca restul reperelor sa fie comandate ulterior primei comenzi. Spre exemplu la un dormitor se poate comanda doar o noptiera si ulterior daca se doreste si restul reperelor.

Ma intereseaza Dormitorul…x... voi sunteti fabrica?

Produsele sunt realizate in Romania pentru Mobilena de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele.

Vreau sa vad produsele inainte sa platesc

Se permite deschiderea coletelor inainte de plata rambursului in cazul comenzilor transportate prin curier. Pe awb la Observatii apare Deschidere colet. Nu toate produsele se transporta prin curier, in functie de cosul de cumparaturi, optiunile pentru transport difera.

Cine il produce ? Unde e facut?

Produsele sunt realizate in Romania  pentru Mobilena de mai multe fabrici. Toate produsele se vand sub marca Mobilena  cu exceptia anumitor canapele. Toate fabricile au implementate standarde de calitate. Nu va putem da mai multe detalii cu privire la fabricile cu care lucram.

Sunteti producatori sau comercianti?

Toate produsele sunt realizate  in Romania pentru Mobilena si se comercializeaza sub brandul Mobilena cu exceptia anumitor canapele. Mobilena este un sistem inovator de distributie a mobilierului care garanteaza cel mai mic pret si distributie nationala.  Mai multe detalii gasiti la sectiunea Cum functioneaza Mobilena din homepage sub sliderul cu poze.

De unde sunteti?

Firma este inregistrata in cluj-Napoca dar mobila se livreaza de la depozite din toata tara in functie de produse/colectii si se livreaza in toata tara. 

Credeam ca sunteti in Bucuresti, unde pot sa vad mobila?

Nu expunem mobila in magazine. Expunerea mobilierului in magazine inseamna costuri suplimentare intre 30-50 %  cauzate de: Depozitare,  stocuri, inchirierea spatiului, cheltuieli curente de intretinere a spatiului si depozitului, plati salarii personal depozit  si showroom. Pentru a menține selectia de produse foarte mare, preturile cat mai mici, si servicii exceptionale nu operam prin magazine unde sa expunem produsele, produsele sunt disponibile exclusiv online.

In cazul in care doriti sa cumparati mai mute corpuri dintr-o colectie sau un set complet, si daca doriti sa vedeti mobila inainte de o cumpara, puteti sa comandat cel mai mai mic corp din cadrul colectiei, si aveti 10 zile in care puteti sa il trimiteti inapoi daca nu va place, urmand sa vi se returneze contravaloarea mai putin cheltuielile de transport.

Atentie - daca corpul se livreaza demontat, trebuie trimis in starea initiala in care s-a primit - nu se poate monta si apoi demonta pentru al retrimite. Trebuie pastrat ambalajul original si folosit acest ambalaj cand se returneaza ( de retinut - asta nu e valabil la mobilierul realizat la comanda. Nu se pot returna -  scaune, canapele - produse personalizae - tapiteria si/sau finisajul la lemn este aleasa de client si produsele care se aduc din import. La produsele care se produc dupa ce exista comanda, timpul de asteptare se va dubla  fiindca intai se va produce prima piesa aleasa ca si test apoi urmatoarele piese.

Preturile includ TVA? Dar pretul transportului, este inclus in pret?

Preturile afisate pe site la fiecare articol sunt preturi finale, care includ TVA, la care se adauga pretul transportului, care este diferit pentru fiecare articol. Pretul pentru transport difera in functie de mai multi factori: precum greutatea, volumul produselor comandate, si locatia. Costul exact al transportului este afisat in momentul comenzii, si apare pe comanda, adaugandu-se pretului de baza al produsului.

Pentru a determina costul transportului, in pagina produsului, selectati produsele pentru care vreti sa aflati costul transportului  in configuratia dorita, in cazul unui set de mobilier - Dormitor, sufragerie, mobila de zi.living, si apoi apasati butonul Estimeaza Cost Transport -> Include Produsele adaugate deja in Cos - Da sau Nu, dupa caz  - > Afla o estimare a costului. Daca va interseaza costul de transport pentru mai multe produse sau seturi de mobilier, adaugati produsele care va intereseaza in cos si apoi la ultimul produs sau set de mobilier, fara a-l adauga in cos, apasati butonul Estimeaza Cost Transport si selectati optiunea - Include Produsele adaugate deja in Cos - Da , - Afla o estimare a costului

In cazul in care localitatea in care se face livrarea nu se gaseste in lista cu locatii din zona standard, fara taxe suplimentare a firmei de transport - detalii gasiti in sectiunea Detalii si cost Transport. La pretul afisat pe site la transport se adauga o taxa suplimentara pe kilomentru, (pentru distanta intre cea mai apropiata localitate din lista: Detalii si cost Transport si localitatea de livrare) 

 

Am vazut un dormitor/sufragerie/living la voi pe site si vrem sa il cumparam/ am vrea mai multe detalii.

Pentru a va putea da detalii trebuie sa stim cum se numeste programul/colectia. Comanda se face exclusiv online, va putem ajuta in procesul de comanda, daca nu descurcati, dar veti avea nevoie de o adresa de email.

Mobila este din lemn masiv?

La fiecare colectie apar informatii detaliate cu privire la materialele folosite, constructie, etc.  Acestea difera in functie de fiecare program de mobilier, cea mai mare parte sunt o combinatie de lemn masiv cu panouri furniruite.

Va rog sa imi spuneti dimensiunile la produsul x, nu le gasesc pe site.

Dimensiunile la toate produsele apar in pagina produsului la sectiunea Dimensiuni sai mai multe informatii subcategoria Dimensiuni sau la schite ( apar sub poza principala ), putin mai jos in pagina produsului.

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alte dimensiuni.

Toate colectiile cu exceptia catorva biblioteci si anumite bucatarii si cateva dormitoare sunt produse  care se realizeaza EXCLUSIV pe dimensiunile standard. Procesul de productie nu permite nici cea mai mica modificare. Produsele care se pot face si pe alte dimensiuni au aceasta informatie in pagina produsului in descriere sau la sectiunea Dimensuni, putin mai jos in pagina produsului. 

Am un dormitor de 350 pe 250 si vreau sa iau o mobila de dormitor adaptata spatiului

Va rugam sa va uitati la dimensiuni pe site. Fiecare produs are sectiunea dimensiuni si mai multe detalii sau schite ( la poze) unde se pot vedea dimensiunile. Nu realizam mobila pe alte dimensiuni decat daca este vorba despre anumite piese si se face o amanajare completa de la Mobilena * cel putin 4 camere. Toate colectiile cu exceptia catorva biblioteci si bucatarii si cateva dormitoare sunt produse  care se realizeaza EXCLUSIV pe dimensiunile standard. Procesul de productie nu permite nici cea mai mica modificare. Produsele care se pot face si pe alte dimensiuni au aceasta informatie in pagina produsului in descriere sau la sectiunea Dimensuni, putin mai jos in pagina produsului. 

Ne interseaza dormitorul/sufrageria/livingul x, dar il vrem pe alta culoare.

Anumite colectii se pot face pe alte culori/finisaje. Intotdeauna la acel program aceasta informatie, apare in  descriere iar poze cu finisajele/ culorile disponibile apar in sliderul de sub poza principala. Nu se poate face in alte culori, daca nu apare aceasta informatie, sau in alte finisaje decat cele care apar in pagina produsului.

Aveti pe stoc sufrageria/dormitorul x? In ce termen se poate livra?

In pagina fiecarui produs gasiti sectiunea Disponibilitatea unde apar informatii generale legat de disponibilitate. Produsele se impart in 2 categorii

1. Produse care de regula sunt in stoc. In pagina produsului gasiti acesta formulare:

Daca sunt In Stoc - livare in 1 - 3 zile.
Daca nu sunt pe stoc - Se livreaza in maxim 30-45 de zile.

ATENTIE Nu putem oferi informatii legat de disponibilitatea produselor telefonic. Pentru a afla termenul de livrare exact exista 2 optiuni:
- Faceti o comanda. Ulterior comenzii va vom informa daca produsele sunt pe stoc. Daca nu sunt in stoc va vom oferi si termenul estimativ cand produsele reintra in stoc. Puteti anula comanda printr-un reply la email, daca termenul oferit nu este pe placul dumneavoastra.
- Ne scrieti de pe formularul de contact sau ne trimiteti un email pe suport at mobilena punct ro cu denumirea exacta a produselor, asa cum apare pe site. Daca vreti sa afalati disponibilitatea la mai multe produse pentru usurinta va recomandam sa adaugati produsele in cosul de cumparaturi si apoi copiati si inserati continutul cosului in emailul pe care il tirmiteti catre noi.

2. Produse care se fac doar la comanda.  In pagina produsului gasiti acesta formulare:

La comanda. Termen de executie 30 - 45 de zile, ocazional 60 de zile, dar va informam in acest caz. Aceste produse nu sunt pe stoc, decat ca si exceptii in foarte rare cazuri. Se executa doar la comanda


Ce garantie am ca primesc mobila, daca o platesc inainte ? Sau sa ajunge mobila comandata si descrisa pe site si nu altceva?

O comanda ferma ( achitata - integral sau partial )  reprezinta un contract prin care noi ne asumam sa livram mobila asa cum apare pe site. Comanda si dovada platii sunt documentele cu care puteti dovedi ca ati comandat si platit si va puteti adresa autoritatilor.

Explicatii suplimentare  (In functie de modalitatea de transport si daca produsele se fac la comanda  produsele se impart in 2 categorii, cu plata in avans si cu plata ramburs la livrare.)  Produsele care se executa la comanda si cele care se trimit prin Transport Dedicat se pot plati doar prin Ordin de plata.


Daca mobila ajunge deteriorata?

Va recomandam sa tineti seama si sa aplicati recomandarile de mai jos pentru a putea sa rezolvam reclamatii de mobila livrata deteriorata, dipe timpul transportului.

IMPORTANT - Inainte de a semna de primire este obligatoriu sa verificati continutul fiecarui colet in parte chiar daca ambalajul este in stare buna. In cazul in care mobila a ajuns deteriorata trebuie facut un proces verbal in prezenta transportatorului, semnat de ambele parti. In caz contrar, cheltuielile de reparatie si transport in vederea reparatiei, vor fi suportate de catre dumneavoastra. Odata ce ati semnat de primire, acceptati ca mobila a fost livrata in stare buna. Mai jos gasiti mai multe detalii.

Conform Termeni si Conditii generale de vanzare trebuie sa retineti si sa aplicati urmatoarele: 

10.3 Receptia marfii

Receptia marfii se va face tinand cont de urmatoarele instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

Instructiuni de receptie si manipulare a marfii:

10.3.1. Receptia cantitativa. In momentul livrarii marfii Cumparatorul va verifica conformitatea intre numarul de colete primite si numarul de colete de pe documentul de insotire al marfii. Daca apar diferente se consemneaza pe documentul de insotire al marfii detinut de catre transportator (AWB - pentru curierat sau aviz de insotire a marfii pentru transport dedicat)  si se intocmeste un Proces Verbal de constatare a diferentelor, care se semneaza de catre Cumparator si de catre reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

10.3.2 . Verificarea integritatii amabalajului. Cumparatorul verifica amabalajul, iar in cazul in care apar deteriorari evidente care ar fi putut sa duca la deteriorarea continutului coletelor( ambalaj gaurit, taiat, lipsa, etc.), pe parcursul transportului, sau semne ca coletul ar fi fost deschis dupa sigilare, se va face in Proces Verbal impreuna cu transportatorul sau curierul. Nu veti semna ca mobila este ambala necorespunzator, daca aceasta varianta va fi prezentata de catre curier. Se recomanda a se face poze daca este posibil. In cazul in care nu se ca intomi Proces Verbal de Constatare, Vanzatorul isi declina responsabilitatea rezolvarii unor reclamatii ulterioare;

10.3.3.  Manipularea mobiliei pana in locul unde urmeaza sa se amplaseze, respectiv asambleze (daca este cazul) produsele de mobilier, va fi supravegheata indeaproape, pentru a evita eventuale distrugeri care ar putea aparea printr-o manipulare neglijenta. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru deteriorarile aparute in timpul manipularii si montarii defectuoase a produseleor de mobilier, ulterior receptiei acestora.

10.3.4. Dupa ce produsle de mobilier sunt manipulate/transportate pana la locul unde urmeaza sa fie amplaste si/sau asamblate, se va desface ambalajul si se va verifica in detaliu integritatea pieselor individuale de mobilier, inainte de a fi montate (daca este cazul). In cazul in care se vor observa defecte de fabricatie, se va anunta Vanzatorul, Mobilena.ro, in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore de la receptia marfii. Mobilena.ro nu poate fi facuta responsabila pentru deteriorarii ale produselor, (zgarieturi, lovituri, etc.) aparute in timpul manipularii si montarii produseleor de mobilier.

10.3.5. In cazul produselor care se livreaza nemontate, montajul cade in sarcina cumparatorului, iar in cazul in care este vorba despre un produs complex, se recomanda apelearea la personal specializat. Se recomanda citirea cu atentie a instructiunilor de asamblare, care se livreaza impreuna cu produsul.

10.3.6. Dupa ce marfa a fost trimisa , in cazul in care nu exista probleme cu integritatea amabaljului, aceasta trebuie receptionata de catre Cumparator in maxim 5 zile lucratoare de la data livrarii.

Cum se comanda?

Selectati produsele pe care vreti sa le cumparati si le adaugati in cos. Dupa ce ati adaugat in cos toate produsele dorite, apasati Plateste si urmati instructiunile de pe ecran. Va fi necesar sa creati un cont daca deja nu aveti unul creat.

Cum se plateste ?

In functie de produsele comandate, in procesul de comanda s-au afisat modalitatea de transport (curier sau transport dedicat) si modalitatea/modalitatile de plata disponibile.

Modalitatile de plata sunt plata numerar la livrare si/sau plata in avans cu ordin de plata.

Daca produsele comandate se realizeaza la comanda, se pot plati integral sau cu avans de 50% din suma totala de plata, prin Ordin de plata, daca suma de plata depaseste valoarea de 3500 lei. Daca se achita 50% diferenta de 50% se achita inainte ca produsele sa fie livrate. Daca suma de plata este sub valoarea de 3500 lei produsele se platesc integral in avans. Plata se face cu ordin de plata prin banca in maxim 5 zile de la data comenzii. Pentru Plata in avans cu ordin de plata va rugam sa faceti plata in termen de maxim 5 zile si sa ne trimiteti documentul care atesta plata pe email Suport@Mobilena.ro. Comanda se va da in lucru, dupa caz, dupa efectuarea platii sau avansului de 50%.

OBSERVATIE:

Produsele care pot fi platite doar cu ordin de plata sunt produsele care fac parte din colectii care se livreaza asamblate, produsele de dimensiuni mari (dulapuri, vitrine, bufete, biblioteci, birouri, canapele. etc.), produsele realizate la comanda dupa specificatiile clientului, canapele sau scaune, cu stofele sau culorile alese de client ( veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate), respectiv o parte din colectiile complete: sufragerii, dormitoare, camere de zi/living. La aceste produse Comanda devine ferma dupa efectuarea platii prin Ordin de plata chiar daca modalitatea de plata aleasa in procesul de comanda este Plata numerar la livrare. Va vom informa daca produsele comandate intra in aceasta categorie. Daca produsele sunt pe stoc, si disponibile pentru livrare, plata se va face integral in termen de 5 zile lucratoare de la data comenzii, prin ordin de plata, dupa confirmarea disponibilitatii produselor la depozit. Daca produsele comandate se realizeaza la comanda veti achita in avans cu ordin de plata 50% din suma totala de plata. Diferenta de 50% o veti achita inainte ca produsele sa fie livrate. Informatia referitoare la produsele care se livreaza asamblate sau la comanda apare la fiecare produs/program, in pagina produsului .

Ce inseamna Transport Dedicat/Specializat , dar Transport dedicat cu plata la Livrare?

In functie de produsele din cos vi se afiseaza optiunea sau optiunile pentru transport. Transport dedicat inseamna ca vom contracta un trasportator sa transporte mobila dvs. Acel transportator nu incaseaza rambursuri pentru noi, din acest motiv plata ramburs la livrare nu este disponibila. Daca livrarea se face prin Transport Dedicat inclusuiv prin compania Englmayer, soferul NU are obligatia de a va ajuta la transportul produselor in locuinta, doar la descarcarea in conditii de siguranta a acestora. De aceea trebuie sa gasiti o solutie pentru manipularea produselor pana in locuinta.

Transport Dedicat cu plata la livrare inseamna ca veti plati costul transportului la livrare. Va vom anunta costul transportului dupa ce vom contracta transport pe ruta dumneavoastra.

Transport prin Curier - cum se face, include manipularea produselor?

Este obligatia curierului sa trimita numarul necesar de oameni care sa faca livrarea in conditii de siguranta a produselor pana la usa. Daca va este refuzat acest drept va rugam sa le spuneti ca este obligatia lor sa livreze mobila pana la usa, conform contractului. Pretul pe care l-ati platit include transportul pana la usa.

Eu locuiesc in orasul X, cat costa transportul pana aici?

Pretul transportului se calculeaza in functie de produsele dorite, greutate si volum, locatie, modalitatea de transport disponibila pentru produsele dorite - curier sau transport specializat. In pagina produsului apare butonul  Estimare Cost transport unde puteti afla costul trasnportului dupa ce selectati produsele dorite.  In cazul in care produsele se transporta prin Transport specializat, in anumite localitati care nu se afla pe rutele de transport comune, se pot aplica costuri suplimentare la tariful afisat. Acestea vor putea fi comunicate doar ulterior comenzii.

Imi oferiti transportul gratis?

Transportul este contra cost si depinde de produsele dorite. Exista optiune de estimare a costului din pagina produsului. Costul creste la adaugarea produselor, adica daca comanzi o comoda pretul este altul decat daca comanzi un dormitor.

Produsele sunt montate?

Depinde de produse, o parte se livreaza montate iar restul  demontate. Aceste datalii apar in pagina produsului la sectiunea Detalii Livrare

Asigurati montajul?

Nu se asigura montajul doar transportul pana in fata usi pentru produsele care se transport prin curierat repectiv transport la bordura, adica pana in fata casei/blocului pentru produsele livrate prin Transport Dedicat.

Pentru produsele cu livrare in Bucuresti se poate oferi si servicul de livrare in locuinta . In acest caz  comanda se face fara transport, dupa ce se face comanda si plata veti primi  adresa de unde se pot ridica produsele si contactul firmei de transport.  Negocierea se face de client cu firma de transport, putem sa ii recomandam doar pentru transport nu si pentru montaj. Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea montajului. Pret estimativ un dormitor, doar transport 200 lei - pret fara tva. O sa va trimitem contactul firmei care poate asigura transport pentru Bucuresti si imprejurimi. Pentru livrari in tara nu prea mai e rentabil.

Ma intereseaza un mobilier de birou si as vrea sa vina cineva de la dvs. sa ia masurile pentru ca nu se poate face comanda asa, pe internet.

Produselor sunt realizate in serie, cu cateva exceptii precum unele bucatarii si biblioteci. Nu facem masuratorii ale spatiului si nici mobilier la comanda decat daca se respecta conditiile legate de comanda minima. 

Aici modaliatea de lucru este ca dumneavoastra sa ne trimiteti RLV-ul camerei sau o schita a camerei si daca aveti, schite cu produsele, sau sa ne spuneti ce corpuri doriti, iar pe baza indicatiilor dvs. se va face o schita si o propunere de mobilare.

Oameni care sa mearga sa realizeze masuratori  - ar fi bine sa evitam acesta situatie pentru ca deplasarea se face cu anumite costuri, deloc de nelijat, transport, timp. Daca este inevitabil, acesta pas se va face dupa estimarea si plata costurilor legate de deplasare.

Cum putem cumpara mobila? Se livreaza mobila in localitatea in care locuiesc eu?

Produsele se pot cumpara online. Modalitatea de comanda online este foarte rapida si simpla, dureaza maxim 5 minute, si asta datorita colectarii datelor de facturare si livrare si este descrisa detaliat la sectiunea Efectuarea comenzii Livrarea articolelor de mobila este nationala. Asadar livrarea se poate face in orice localitate accesibila rutier din tara.

Comercializati si mobila la comanda pentru locuinte sau mobilier pentru proiecte speciale si mobilier pentru hotel, restaurant si cafenele?

Da, comercializam si mobila si mobilier executat la comanda dupa specificatiile clientului, dar este necesara o comanda minima, de obicei mobilarea intregii locuinte. Pentru mobilarea unei case cu mobila la comanda luati in considerare pretul mai ridicat al mobiliei executate la comanda comparativ cu mobila in serie.